ponedjeljak, 5. ožujka 2012.

Prijepodne na trznici

U petak smo odlucile Lili i ja otici na Le marché des Enfants Rouges, koja se nalazi u rue de Bretagne gdje sam vec bila, no nisam jela, a to mi je ostala zelja jer sve izgleda jako ukusno.
Nakon pomnog razgledavanja odlucile smo se za marokansku kuhinju, sjedile smo vani, premda vrijeme i nije bilo bas idealno za taj podvigi, pogotovo sto smo vec prije toga sjedile u parku pa smo bile promrzle.
Inace, ova trznica je najstarija pariska trznica. Ako pozelite, a toplo preporucam da odete jesti tamo, evo radnog vremena:
Utorak, srijeda i cetvrtak od 8.30 do 13h i od 16 do 19.30h.
Petak i subota: 8.30 do 13h i od 16 do 20h
Nedjeljom od 8.30 do 14h.

Nemam pojma sto sam jela, birala sam po izgledu, oba jela smo platile 9eura. Lili je jela piletinu u umaku od meda, limuna, povrca i kus kus. Svakako preporucam. A ja lisnato, punjeno piletinom i raznim, nepoznatim mi zacinima s proljetnom salatom.
Nakon sto sam pricala Lili o predstavi o Victor Hugu, koji je razmijenio s ljubavnicom 22 000 pisama, ma zamislite, dvadest i dvije tisuce, odlucile smo posjetiti njegov stan, koji se nalazi na place des Vosges  o kojem sam takoder pisala, no nisam ulazila u stan. Besplatno mozete uci, stan je zaista velik, nalazi se na drugom katu s dijelovima pokucstva koji su bili tamo za vrijeme Hugova zivota, a na zidovima se nalaze brojne slike i skice. Ono sto je meni najvise zapalo za oko je mali krevet. I duzina i sirina. Na zalost, ne smije se fotografirati pa sam fptpgrafije preuzela s linternaute stranice.

Nema komentara:

Objavi komentar