ponedjeljak, 5. ožujka 2012.

In perceptions

U subotu sam isla s Lorenom na jednu exposition , koju je ona predlozila te sam se provela odlicno, naime, radi se In-Perception, iskrivljena percepcija, inace je bilo sest ateljea, no neki su zatvoreni u studenome tako da su nama za vidjeti preostala tri, prvi je sa zgradom na podu dok okomito je postavljeno zrcalo pa se postavite tako da padate, da vas netko drzi i slicno, mogucnosti je bezbroj, a mi smo bile toliko uzbudene, kao mala djeca da uopce nismo znale kako da se postavimo jer smo zeljele i sve fotografirati, ujedno ispasti zanimljive i jedinstvene, oko pet minuta se moglo ostati i mprovizirati, a onda bi isla sljedeca grupa.

Sljedeca soba je bila soba zrcala, kad nas je zastitar pustio unutra i rekao da se zabavimo, stojala sam misleci da treba covjek otvoriti vrata jer sam sa sve tri strane vidjela samo sebe, a kad ono, vec mi se percepcija iskrivila, zapravo sam trebala samo uci unutra i hodati okolo kroz prolaze, onda druge osobe nailaze, pa se sudaris s njima, misleci da ih vidis u zrcalu, ja sam dobila i prst u oko :D.
I posljednja soba je bila maglovita gdje je najzanimljivije bilo snimati se, jedva smo pronasle izlaz, isle smo od kuta do kuta sobe kako bismo nasle vrata. E tu smo stvarno gluposti radile, pa cak pjevale i Maglu Josipe Lisac, dok su nas drugi ljudi gledali, pa cak i snimali, tko zna sto su mislili, kakve droge najele smo se.
Adresa ako pozelite provjeriti neku od izlozenih ekspozicija:Le CENTQUATRE 5 rue Curial

2 komentara:

  1. slonica01:34

    baš super što obilaziš izložbe, mene to previše umara, ali podržavam kulturno uzdizanje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. uopce nisam vidjela kad si ovo objavila :)) ima da sad pises o svemu sto si vidjela, imas slike, lijepo pises, ajmo. i btw, zasto nigdje nemam opciju da te pratim?

    OdgovoriIzbriši