ponedjeljak, 19. ožujka 2012.

Koncert u Point Ephémère


Nakon kulturnog uzdizanja, bile smo gladne stoga smo odlucile potraziti boulangerie, slicno pekari u Hrvatskoj,
no u francuskim boulangeriama mozete pronaci gotovo iskljucivo slatke proizvode, a kasno subotom, pa i ostalim danima, tesko je naci nesto ukusno stoga sam se  odlucila za hamburger, a Lorena je riskirala i uzela kis koji joj je bio loseg okusa.
Koncert se odrzavao u Point Ephémère, nalazi se u 10om arondismanu, prvi sam puta bila tamo, inace je to mjesto gdje se obicno odrzavaju manji koncerti, a mi smo tu vecer dosle pogledati Big deal, britanski bend i Casiokidse, norveski bend koji su me na kraju odusevili te sam se propisno rasplesala, kao rijetko kad. Prvo smo bile zbunjene jer zapravo nigdje ne pise Piont Ephémère niti smo igdje vidjele pozornicu, ljudi su pijuckali vani i unutra. Poslije smo shvatile, dok smo slijedile Big deal da je koncert u drugom djelu kluba. Jedan je u koji mozete doci bilo kada, nesto popiti, zezati se, sjediti, a drugi gdje se odrzavaju koncerti. Mi smo interijer procijenile kao zagrebacki Kset, a buduci da je na Seini, dale smo mu i dodatak zagrebacke Mocvare. 
Tijekom koncerta Big Deala, pariska publika se pokazala iznimno nepristojnom dovikujuci svasta da je ostalim, pristojnim ljudima u publici bilo neugodno. No kada su dosli Casiokidsi, zavapilo je ludilo i predstava za sve je pocela. Doslo je do toga da je basist skakao u publiku i plesao zajedno s nama, a naposljetku su pozvali sve da dodu kod njih na pozornicu, neke je kasnije bilo gotovo nemoguce maknuti s nje i ne, mi nismo bile medu tim osobama:). Dakle, mjesto preporucujem toplo, ljudi su opusteni, jednostavni i cool!
Poslije smo trebale i na studentski party kod Lorene u Cité, no noge su otkazale poslusnost pa sam samo otisla kuci i munjevito se bacila na francuski krevet.

-- 

Nema komentara:

Objavi komentar