petak, 30. ožujka 2012.

Tko pije, taj dobije i jesti!


Ako ste u Parizu i nemate novaca, kao ja, onda trazite mjesto gdje mozete jeftino ili besplatno jesti.
O da, mozete jesti besplatno u Parizu, uvjet je uglavnom da nesto i popijete.
Citala sam o tome, ali nikako otici. Prije Bozica sam bila u jednom malom baru gdje su svirala dva decka,
pila pivo za tri eura i pocele pricati prijateljica i ja s Fancuzom pored nas koji nas upita da li zelimo besplatan kus kus. Hm, to je dakle jedno od tih mjesta, pomislih tada, sasvim slucajno sam se nasla u njemu, na zalost nisam probala kuskus jer nisam bila gladna. Ali sam bila odusevljena da mjesto zaista postoji.
U cemu je stvar? Dodete recimo u cetvrtak izmedu 19.30- 22.30, narucite pice, bilo koje i dobijete, ako zatrazite tanjur kuskusa, juhe ili przene lignje. Hrana nije na izbor i ako imate ocekivanja o hrani bogatoj okusima, zacinima, vizualnim efektima, ovo nisu mjesta za vas.

Popis lokacija:
La Cordonnerie, 142 rue Saint Denis, M(4) Réaumur Sebastopol - kuskus svaki cetvrtkak i subotu od 20.30h. Moze se dogoditi da prisustvujete i nekom live koncertu.

Le Tribal Café, 3 cour des Petites-Ecuries M(4) Château d'eau - przene lignje srijedom i cetvrtkom od 21h, a kuskus petkom i subotom od 21h

La Chope du Châtau Rouge, 40 rue de Clignancour, M(4) Château Rouge - kuskus svakog cetvrtka i subote od 21h.

Le Taïs, 129 boulevard de Ménilmontant, M(2) Ménilontant - przene lignje srijeda i cetvrtak, a kuskus petkom i subotom od 19h

Le Grenier, 152 rue Oberkampf, M(2) Ménilmontant - kuskus subotom od 19h. Ponekad koncerti.

Les Trois Frères, 14 rue Léon, M(4) Château Rouge - kuskus cetvrtkom, a juha nedjeljom od 21.30h.

L'Eclipse café, 13 avenue de Saint Ouen, M(13) La Fourche, malo drugacije od ostalih, ako prisustvujetu koncertku, koji se placa 3eura, onda mozete poslije pojesti kuskus.

Les Fontaines, 153 rue Saint Maur, M(3) Saint Maur - kuskus petkom i subotom navecer.

1 komentar: