ponedjeljak, 30. siječnja 2012.

Štrikanje, šivanje, materijali

U 11.mjesecu sam počela ponovno štrikati, moja zabava iz djetinjstva. Nisam znala gdje bih kupila igle ili vunu, prijateljica iz Amerike mi je rekla da na Montmartru ima svega toga koliko hoću.



Fotografije su s Montmartra, ako poželite otići u takvu kupovinu, metro stanica je Anvers, odmah ispod Sacre Coeur i prošećite uličicama.I zaista, svašta sam nakupovala,odlazila sam po vunu ponekad i svaki dan ili po neki novi materijal, iglu, kopču, vunu, deblju, tanju, žute ili crvene boje.

Rezultiralo je time da su moji blagdanski pokloni bili šalovi.
I tako sam štrikajući saznala da u Parizu postoje dani štrikanja gdje se okupe talentirani štrikači diljem svijeta, odvija se od 2004. godine, a ove godine dolazi Susan O’Connor iz Australije kako bi predvodila trodnevni tečaj štrikanja. Osim razgledavanja postoji i natjecanje u najbržem štrikanju.
Tečaj je prva tri dana veljače, a sam događaj će biti od 9. do 12. veljače, ulaznice su 12 eura, za studente 6eura. Ime događaja na francuskom je l'Aiguille en Fête, pa eto, ako netko ima želje, volje, može doći ove ili iduće godine. U Parizu stvarno nije problem pronaći bilo koji materijal ili detalj koji mi zatreba da si napravim neku univerzalnu majicu ili da oslikam tenisicu. Ovdje takve izlike ne prolaze.:)

Nema komentara:

Objavi komentar