četvrtak, 12. siječnja 2012.

Sniženja, solde, soldes - wooohooo !!!

Nakon kupovine ljetnih ostataka krajem kolovoza prošle godine, kada tek stigoh u Pariz, dočekah evo napokon i zimsko sniženje o kojem se pričalo naveliko već mjesec dana prije no što se zaista dogodilo. 11. siječanj bio je taj dan, kada su bezobrazno skupe pariške trgovine odlučile udovoljiti tuđim i mojim vapajima za nižim cijenama. Dan prije sniženja, većina trgovina je ranije zatvorila te su pripremali izloge i preračunavali cijene za dan koji svi čekamo.
No, par dana prije toga, dobila sam priliku zaviriti u nekoliko dućana prije samog booma, kako bih našla svoj broj odjeće koju želim, jer sve ode u trenu, a budući da i sama nosim brojeve koje nose Parižnke, to mi je palo, kako se ono kaže.. Kao sjekira u med? I tako sam imala popust u nekoliko dućana od 40 %, prije svih jer sam bila počasni kupac (zapravo ne ja, ali nisu provjeravali identifikaciju :D).


Prv dan, kada je započeo val sniženja, nisam dvoumila ostati kući ili ići u shopping, nakon svih onih britanskih i američkih priča o ubojstvima, čupanjima, ostajanjima bez pola nokata, modricama te borbama s drugim grabežljivicama. Tako sam (tek) danas posjetila trgovine oplemenjene popustima od 10 do najčešće 50%, rijetko gdje 70. Obiđoh prvo Le Marais, male trgovine, mahom ne tako poznate, ali iznimno kvalitetne, no na žalost i dalje preskupe, potom rue de Rivoli, klasika, svi mogući dućani su upravo tamo. Gužve je bilo, nešto malo više iznad prosjeka, veličine nestaju brzinom munje pa sam uzimala i veće i manje brojeve od onih koje bih inače kupila. Zadovoljno trljam  ruke obavljenim poslom, a tabani trpe..

No, moja potraga se nastavlja i sutra, grijeh je biti u Parizi, a ne biti u shopping  upućen. Sutra Les Halles, Galeries Lafayette, La Defense. Preambiciozno mi izgleda ovako napisano, no ne želim vikend provesti izmrcvarena u jednom od navedenih trgovačkih centara.
Pidžame 10 eura, suknje 15 eura, gaćice 5 eura, majčice 5 eura, kape 3 eura.....Znači, ludilo je počelo !

3 komentara:

  1. Anonimno13:29

    bok! ja idem 26.1. u pariz,hoće još tad biti snizenja?! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bok, hoce, snizenja ce trajati na vecini mjesta do 19.2, bas sam danas u Gapu kupila sal za 4eura koji je bio 45eura! :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Da li ce biti snizenja u avgustu? :))

    OdgovoriIzbriši